Initiatief VVD manifest aanpak N279

Op initiatief van de ondernemers en VVD fracties gelegen aan de N279 is vandaag een manifest ondertekend dat oproept tot een snelle en robuuste aanpak van de N279 tussen Asten en Veghel. Dit manifest is ondertekend op het provinciehuis in Brabant en aangeboden aan de statenfractie. Onze ondernemers en inwoners verdienen een goede mobiliteitsverbinding met de regio.

In het manifest stellen wij:
1. Ga en blijf met elkaar in gesprek over de invulling van de N279.
2. Kom met een gedragen robuust plan voor een N279 op een zo kort mogelijke termijn.
3. Kijk verder dan alleen de eigen gemeentegrenzen. Onderstaande fracties zullen bij elke gelegenheid benadrukken het belang van doorpakken ter realisatie van de N279.
4. Om samen met ondernemers van de gemeenten grenzend aan de N279 op te trekken voor de realisatie van een robuuste N279.
5. Draag zorg voor een volledige realisatie voor 2030, pak door zodat op korte termijn de schop in de grond kan voor minimaal kortetermijnmaatregelen die de doorstroming bevorderen.

Om dit manifest nog meer kracht bij te zetten hebben wij ook jou nodig. Teken daarom via bijgevoegde link de petitie om ook jouw stem te laten horen, zodat we gezamenlijk kunnen zorgen voor een goede bereikbaarheid van onze regio.